Our sweet little hamster just died. We have no idea why. He was fine last night
He was very lethargic this morning, limp. No sickness that we knew of. He just now died, my boys are heartbroken.. Anyone have any ideas?? 

How old was he? From my past experience, they don't live very long. It is sad, and I'm sorry for your heartbroken boys.alic65 said:Our sweet little hamster just died. We have no idea why. He was fine last nightHe was very lethargic this morning, limp. No sickness that we knew of. He just now died, my boys are heartbroken.. Anyone have any ideas??
![]()
I heard something about bird flu going around. Just kidding, wish I could help.alic65 said:Our sweet little hamster just died. We have no idea why. He was fine last nightHe was very lethargic this morning, limp. No sickness that we knew of. He just now died, my boys are heartbroken.. Anyone have any ideas??
![]()
alic65 said:Our sweet little hamster just died. We have no idea why. He was fine last nightHe was very lethargic this morning, limp. No sickness that we knew of. He just now died, my boys are heartbroken.. Anyone have any ideas??
![]()